..:38 dagar kvar:..

...till jul och jag har julfiilis så det räcker och blir över.

Jag och Anna var just och gick på stan några timmar och där var redan julpyntat och massvis med julprylar (dock inga normala tomteluvor...) överallt. Jag kom hem med enbart en rulle julpapper, ganska strongt av mig. Jag har nu tänkt sätta mig ner, inte för att jag står nu men anyway, och börja knåpa ihop en julklappslista. Det är alltid så svårt att komma på vad man ska köpa åt alla, men i år har jag åtminstone tänkt fundera ordentligt innan jag beger mig iväg ut på julklappsshopping, så att det inte blir fåniga impulsköp. Hittills har jag bara en julklapp färdig - färdigplanerad alltså, problemet blir att hitta det jag vill ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0