..:kaputt:..

Jag låg i natt och vände och vred mig i evigheter - funderade på om jag nånsin kommer att få min förbenade databas färdig och om jag alls kan fara ut på torsdagen eller om jag kommer vara tvungen att sitta hemma och knåpa på uppgiften. Jag hörde när domkyrkoklockan slog kvart över tre.Väldigt viktiga saker att fundera på den tidenSex och en halv timme senare vaknade jag när min väckarklocka ringde, och gissa om det var tungt att släpa sig upp. Jag skulle egentligen vara hurtig och gå ut på länk, men jag bara inte orka så jag stod i duschen under skållhett vatten istället och försökte, förgäves, piggna till. Nu har jag stått på balkongen i fem minuter och börjar småningom vakna. Det är kallt och soligt här idag, äntligen! Bara snön som saknas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0