..:nytt försök:..

Jösses vad det såg konstigt ut här på bloggen (alltså här var man skriver..). Det är tydligen väldans länge sedan jag skrev senast, t.o.m. designen har hunnit ändra (på tal om design, när ska jag hinna/orka/hitta inspiration till att ändra min bloggdesign. Den jag har nu är ju skitagammal.

Snodde en lista av Ällex för att komma igång med bloggandet lite (har fått klagomål..)

Vad får du oftast komplimanger för: Jag får väl aldrig komplimnager..förutom på lördagen när vi hade inflyttningsfest - då fick jag många komplimanger för mina örhängen.. fast då var det ju dom som fick komplimangerna, inte jag.. nu blev det här kvistigt..

Vad säger du för att imponera på någon: Det är väldigt sällan jag känner behov av att imponera på någon och om jag någon gång har det får nog "skrytet" bli improviserat och anpassat till situationen.

Hur imponerar man på dig: Jag imponeras av folk som har en passion för nånting (någonting intressant, inte typ StarWars), som kan nånting jäkligt bra eller bara annars är skitacool.

Sprit, cider, vin eller öl: Måst jag välja nån :) Cider blir det väl då.

Är du musikalisk: När jag är ensam sjunger jag som en gudinna, men direkt när någon annan är i närheten förvandlas jag till en kråka, som ju som bekant inte är någon sångfågel..

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller saft


Tycker du om sushi?
Urk.

Vad äter du helst när du ser på film: Helst vindruvor eller karkki.

Antal timmar sömn inatt: Somnade kring halv tolv, vaknade före sex och kunde absolut inte somna = 6,5 h

Vad använder du för schampo: TreSemmé, billigt och bra

Hur gammal är du: 23

Gröna eller röda äpplen: Gröna abslout. Granny Smiths är så goda

Vanligaste färg på dina kläder: Svart. Hela min garderob är i princip svart.

Favorit dryck på morgonen: Juice, gärna Brämhults apelsinsaft, mumma.

Rakar du benen: Eh jo.

Vilken tid gick du upp idag: Kl 8


Har du strumpor på dig nu:
Egentligen inte, jag har gråa strumpisar.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte, däremot tycker jag att det är viktigt att ha kläder på sig så man inte förfryser sig.

Vill du gifta dig: Det vill jag väl, men inte ännu på länge.

Vill du ha barn: Hänvisar till föregående svar.

Biter du på naglarna: Usch, verkligen inte. Blä, hatar när folk biter/river i sina naglar och nagelband. Jag får obehagsrysningar i hela kroppen.


Det gick ju bra. Nu är jag minsann tillbaka på banan.

Kommentarer
Postat av: Sasha

Hihi, jag ska också göra nytt försök, men om det inte lyckas så är det goodbye med bloggandet. Kanske jag knycker din den här listan så jag kommer igång...

2010-02-17 @ 10:00:35
URL: http://sashulik.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Int vet ja nu om d gick så bra. Ganska dåligt med uppdaterande (säger jag som har en vecka mellan inläggen...)

2010-02-19 @ 10:55:55
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Alexandra d.ä.

Jag håller med föregående Alexandra! Nu får du nog försöka skärpa dej, Emppu... ;)

2010-02-19 @ 14:30:27
Postat av: Sasha

När här nu int kommer nån ny text underhåller jag mig själv genom att läsa dina gamla inlägg i "floskler"-kategorin och shit vad man får SKRATTA åt dom! T.ex. tanten med butikskorgsställningen (ingen särskrivning här inte!) och djurparet med ordnad ekonomi är bara för roliga!

2010-02-25 @ 15:19:00
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0