..:the animals went in two by two:..

"Hyr nu ut min lägenhet i andra hand till en lugn och skötsam person lr par som är djur o rökfria samt har ordnad ekonomi, referens är ett plus. Uthyres from 1/2-09 och i första hand fram till sommaren men ev längre."
Hittat på Blocket.se


Jag ser framför mig när herr och fru Giraff - med ytterst välordnad ekonomi - flyttar in i lägenheten mitt i innerstan. Jag skrattade så tårarna rann när jag såg det här, oh so funny.. (Jag borde verkligen investera i ett förkläde med en ögontorkarnäsduksficka..)  

Man kan inte annat än älska svenskarnas evinnerliga särskrivningar, de har gett mig oerhört många goda skratt..

Kommentarer
Postat av: Syssy

Hahahahaha, jag vill också se herr o fru Giraff med ordnad ekonomi :) halva Petrozavodsk vrider sig dubbelt av skratt!! och ordet ögontorkarnäsduksficka gör int precis så att skratt-tårarna sinar....

2009-01-22 @ 19:23:57
Postat av: Anonym

Syssy: Men att hitta en rökfri herr Giraff kanske inte är så lätt..hmm...kanske bättre med ett elefantpar, dom är oftare rökfria.. Vadå halva Petro - utgör du halva Petro, hur liten är paikkan riktigt?

2009-01-22 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0