..:snygg vurpa:..

Idag när vi i allsköns ro kom traskande längs med Köpmansgatan på väg till bibban, kom det en gubbe störtande runt knuten. Han slirade, halkade och stapplade, varpå baskern han hade på skallen flög av och i ett desperat försök att fånga den gjorde han en piruett och tappade slutligen sin portfölj. Otroligt nog hölls han dock på fötter, imponerande. Jag höll dock på att gå sönder av skratt, det såg nästan roligare ut än systerysters julvurpa (som jag i och för sig bara såg resultatet av, men som ändå var ofantligt hilariöst..). Jag satt och skrattade för mig själv länge efter när jag satt i bibban och väntade på att M skulle få sitt bibbakort. Folk måste ha undrat om jag inte hade en skruv lös.

Fortfarande när jag tänker tillbaka på incidenten börjar det ofrivilligt rycka i mina mungipor. Oh so funny.


Kommentarer
Postat av: Syssy

Oj, rubriken fick mej ooosökt att tänka på en viss vappu-vurpa (eller va de rumpa), speciellt med tanke på att du talade om honom nej den menar jag, för nån dag sen...



Hahaha, jag tror nog den där gubben klådde mej me hästlängder! Man skrattar ju sig nästan fördärvad när man bara läser din beskrivning så hur månne de va på riktigt.....

2009-01-10 @ 09:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0