..:fattigmansdagarna är - åtminstone tillfälligt - över:..

Idag när jag loggade in på nätbanken fick jag en smärre chock - istället för det tvåsiffriga tal jag har blivit van med att se där, lyste ett fyrsiffrigt tal mot mig. Sen slog det mig: jag hade fått studielånet jag ansökt om - katjing!

Detta bör firas med champagne - en stor skål med ärtsoppa.

Inte för att det var så farligt att vara fattigare än en kyrkråtta (man får ta emot diverse allmosor från alla...), men nog är det så skönt att inte behöva oroa sig för om man har råd att leva eller inte.. Jei, nu är det bara ett jobb som saknas...och cirka 40 sidor på mitt examensarbete. Undrar vilket som är lättare att fixa...?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har helt samma problem... bara jobb och ett färdigt examensarbete som saknas!



Snart kommer ni till Stockholm!!! =)

2009-08-20 @ 18:42:16
Postat av: ..:emmi:..

*Anna: Tyvärr så är det inte så 'bara'... Jei, snart kommer vi dit, ska bli så kiva!*

2009-08-21 @ 10:34:45
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0