..:det lönar sig att ljuga:..

Jag beställde ju för en tid sedan gardiner från Ellos och fick då veta att det skulle levereras först i slutet av oktober. Surt, det är ju evighetslänge tills dess. Anna sa dock att jag ju alltid kunde maila dit och hoputta lite på dem. Sagt och gjort. Jag totade ihop ett fint mail om hur jag absolut skulle behöva gardinerna så fort som möjligt, eftersom jag skulle ge dem som gåva. En liten vit lögn. Eller njaa, jag kan ju ge dem i gåva åt mig själv. Hursomhelst, idag svarade de att de genast skulle skicka iväg gardinerna åt mig - nemas problemas liksom. Varför i hela fridens namn tänkte de sitta och panta på dem ända till slutet av oktober om de redan nu fanns tillgängliga, kan man ju fråga sig.
 
Nu kan jag nog plocka ner lakanet..

Kommentarer
Postat av: Syssy

Så oärligt, syster lilla... men ganska fiffigt!

2008-09-16 @ 06:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0