..:pierre är i farten igen:..

Jag har just lagt kladdkakan i ugnen och sitter nu och slickar skålen. Vitsi smeten är god, men otroligt mäktig, kanske lika så bra, annars skulle jag äta upp hela "kakan" innan den ens hunnit in i ugnen..

Ikväll kommer Anna hit och så ska vi laga lite käk - och äta kladdkakan förstås. Sen senare far vi antagligen ut med M nånstans. Han ska på sitz idag men efter det skulle dom ut till nån bar så vi tänkte crasha.

Idag skrev jag en av mina sista tenter i den här skolan, och den gick avsevärt mycket bättre än den förra, vilken lättnad..

Kommentarer
Postat av: Didier

Saknar Pierre inte sin kock-kompanjon?

2008-11-05 @ 21:14:52
Postat av: ..:emmi:..

Didier: Givetvis:)

2008-11-06 @ 11:27:43
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0