..:det svider lite:..

Komikern Anna-Lena Brundins(som också skrivit underbara Nej tack, jag åt nyss) bok Det svider lite består av små söta och ibland lite ledsamma historier om längtan, kärlek och barn. Och den är också härlig, väldigt underhållande och lättläst (det tog mig knappt två timmar att plöja igenom den). Den stod verkligen i bjärt kontrast till den förra boken jag läste. Jag tycker om att läsa olika typers böcker, oftast fastnar jag dock för deckare, men det är roligt att ibland läsa såna här söta historier - och bara läsa dem med ett stort leende på läpparna.    



Det blir mycket böcker nu, men jag har just skapat en ny kategori, läsdagbok, och något ska jag väl fylla den med också...Och nu har jag ju massvis med böcker att läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0