..:ljus i mitt hus:..

Mycket människor i nyöppnade IKEA - sjukt mycket människor, däribland jag och Anna. Visningsrummen var i princip omöjliga att titta på ordentligt, men nere i "plocka-åt-dig-grejer-själv"-avdelning gick det rätt så smärtfritt.

Jag fick med mig en skitfin lampa till nattygsbordet/nattduksbordet (jag fattar inte varför det här ordet ska stavas så här fjompigt...).Tyvärr har jag inte min kamerasnab, uups, jag tänkt skriva kamerasnabel, kamerakabel menade jag ju givetvis, här. När jag hittade den trodde jag att den skulle vara hemskt mycket för dyr för mig, men det visade sig att den kostade knappa tian. Ikea håller verkligen sitt motto. Dessutom köpte jag cocktailglas (det var först nu jag insåg att cocktail liksom betyder tuppsvans, smart jag) och lite småprylar.



Update: Lampan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0