..:förskräcklige Fritzl:..

Sånt här tycker jag är sjukt. Jag förstår inte hur de här kvinnorna tänker, vad de vill uppnå, vad de tror de kan åstadkomma. Tror de på något sätt att de kan få Fritzl, som har gjort något av det värsta man kan göra, det är så förskräckligt att jag inte kan begripa det, att ångra sina synder. Tror de att de kan rädda den sjuke dåren, göra allting bra. Jag har aldrig forstått varför så många kvinnor söker sig till brottslingar, ju farligare desto bättre. Tripplemördaren Valjakkala har ju varit gift otaliga gånger och får massvis av kärleksbrev till fängelset. Mycket märkligt.     

Jag ser absolut ingenting som är värt att förlåta i det någondera har gjort - och jag ser absolut ingenting att älska. Förskräckliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0