..:rosala - helgen i bilder:..


Rosala-rosen som försökte sträcka sig in igenom mitt fönster.


Snigeln, som först förlorade sin vän när den försvann in i Picos gap, och som sedan blev krossad av en ovarsam fot.


Vildvuxet och vackert var det på Frillesro.


Plogen ingömd i gräset, som tagit över hela gården.


Pico som protesterar då jag slutade klappa och krafsa honom.


Vågskum i strandskvalpet.


Badbruden Julia simmade, flöt och dök i det glittrande havet.


Bleka, soltörstande fötter.


Ledsam hemfärd från paradiset.

Kommentarer
Postat av: Syssy

Jag är förstummad! Finare bilder e det länge sen jag har sett! Va har du riktigt gjort?? blivi proffsfotograf medan jag har varit borta??

2008-07-14 @ 15:28:41
Postat av: Emmi

Syssy: Fåntratt. När motivet är fint, blir fotona ganska automatiskt fina :)

2008-07-15 @ 07:32:05
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0