..:det är konstigt det här med lördagar:..

Förut var lördagen alltid för mig ultimata festdagen, det kändes patetiskt att bara sitta hemma och glo på teve och inte vara ute och svira hela natten. Som att jag missade någonting.

Nuförtiden ser jag fram emot att bara vara - pynja här hemma, titta på en massa lördagsprogram på teve, läsa långt in på natten, stiga upp på söndag pigg som en lärka och utan dagen-efter-fiilis.

Jag kan inte erinra mig om när jag senast skulle ha varit ut och festat på en lördag. Som studerande är onsdag eller torsdag en normalare festdag. Och det passar mig utmärkt.

Nu, en av kvällens tevehöjdpunkter - Hotel Babylon.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: Jo,d e kiva. Men jag tycker fortf. att det e svårt, finns så många olika funktioner. Men grunderna börjar sitta ganska bra nu. Roligt me kursen jo, jag valde den endast och enbart för mitt eget nöje :)Något nytt om hitresan?

2008-01-26 @ 20:09:12
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se
Postat av: Alexandra

Tänkt bara för d här me tågbiljetterna, dom kostar ju bara ca. 98kr om du bokar i tid. Men, du hör av dej sen bara.

2008-01-27 @ 13:06:53
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0