..:lördag:..

Vilken trevlig kväll det var igår. Mockarutorna och tårtan som serverades var mycket goda och sällskapet utmärkt :) Födelsedagsbarnet fick ett presentkort till Fantasiapelit av oss på klassen, han blev glad, frun lite mer stressad.. Senare på kvällen for vi först till Zanzibar, vart jag inte tidigare varit, och sedan till Onnela. Jag börjar nog bli lite trött på de där klubbarna, det är inte lika roligt mera. Jag dansade inte ens en endaste gång, jestas, vart är världen på väg...Stannade inte där speciellt länge, så när jag kom hem plockade jag fram Anna Jansson- Pojke försvunnen. Den är rätt så bra.

Idag får Alex och Vicke gäster, så de har panikstädat hela morgonen, här var störtråddigt. Gästerna skall uppenbarligen stanna över natten.. Håhå här är rumba hela tiden..

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0