..:irriterande människa:..

Åh, vad jag blir stressad på människor som tror att de är lite bättre än alla andra. Idag när jag traskade hem från skolan mötte jag en person - låt oss kalla henne JannikeSlem-Hansson - som jag har känt ( och till och med varit relativt god vän med vid ett skede) sedan vi gick i dagis tillsammans, det vill säga över 15 år, men inte att hon kan förmå sig att hälsa. Nej, hon tittar antingen åt andra hållet och låtsas att det regnar eller sticker näsan så högt i vädret att hon skulle drunkna om det verkligen skulle regna.

Jag kan bara inte förstå vad den människan - Jannike Slem-Hansson - har för problem.. Givetvis är hon ju väldigt mycket snyggare, smartare, coolare, rikare, världsvanare, bättre än de flesta (=alla), så det ger ju henne egentligen automatiskt rätten att vara ett *******.

Jag blir irriterad. Jag har alltid en sån ofantlig lust att . . . nej jag vet inte ens vad jag riktigt har lust att göra. Tips mottages med glädje.

//E


Kommentarer
Postat av: <3 A L E X A N D R A

ja verkligen.. det är underbart att bada ibland :)

2007-09-28 @ 15:06:28
URL: http://alexandra08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0