..:sommarsaknad:.





Bild 1. Dagen före min gudfars bröllop ute på Hitis.
Bild 2. Bröllopsdags
Bild 3. Brudparet. Tyvärr har jag inte dom bättre bilderna här, så det får bli den här strumpebandsletar-bilden
Bild 4. Lilla Wilma, 16 dagar gammal
Bild 5. Midsommar i skärgården
Bild 6. Morris på vårt sommarställe Frillesro på Rosala. Tyvärr hann jag inte tillbringa så många dagar där som jag önskat.
Bild 7. Sommarens roligaste spel, Mölkky. Jag vann. Alltid.
Bild 8. Baltic Jazz. Mikko Leppilampi
Bild 9. Sommarens andra bröllop, på vilket jag agerade bl.a. bålmeister. Fixade skitgod fläderbål med violer i. Och en gnutta brännvin..
Bild 10. På husesyn hos brudparet. Jättefint har dom hos sig.
Bild 11. Morris och hans söta flickvän Trolla busar
Bild 12. Alexandra älgar iväg över rapsfälten på Runsala
Bild 13. Emilia i målarens trädgård. Eller var det i den Botaniska trädgården på Runsala...
Bild 14. På Högholmen under den trevliga Helsingfors-exkursion.
Bild 15. Sibeliusmonumentet



Vad roligt det är att se på bilder från sommaren. Man förflyttas ju nästan tillbaka i tiden. Vad jag saknar sommaren. Ute är det grått och regnigt...


Kommentarer
Postat av: Sasha

Vaaaauuuu, bilder har en konstig tendens att pigga upp alltid... men jag far int bort fjarilarna fran min mage... mast nog borja traska mot hotell Moskva....

2007-10-25 @ 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0