..:shoppingrunda:..

Kom hem från min lilla shoppingrunda med krokodiler, tyg, frukt, värktabletter och en blus i bagaget. Det var ju ytterst konventionellt, tycker ni nu alla vah..?

När jag gick inne i shoppingcentret Hansa hörde jag mittiallt mystiska klickljud och kunde inte för mitt liv upptäcka vad som pågick, tills jag såg en kvinna i rullstol, som klicktränade med sin hund. Därefter såg jag en kvinna till som gjorde samma sak, dock utan rullstol. Hundarna tränades tydligen till ledarhundar och det verkade vara någon slags "gör-det-lite-mera-synligt"-kampanj på gång.  Och på tal om hundar, i morse när jag gick till skolan mötte jag en svart chow-chow, det är inte ofta man ser sådana. På på vägen hem från skolan kom det en stilig svart afghanhund, vilka inte heller är speciellt vanliga, emot spatserande. Jag vill också ha en hund, men allra helst skulle jag ha lilla Morris här alltid.  ♥♥♥♥



image62





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0