..:fyrverkerier:..

Jag satt och tittade på den nya serien Hotel Babylon som startade idag, då jag plötsligt hörde något som lät som åska. Men det brukar väl inte åska i slutet av oktober heller..? Anyway, när jag tittade ut ser jag världens fyrverkeri!Fascinerad som jag är av allt som smäller (eh...?) greppade jag genast kameran för att föreviga spektaklet. Kan ju vara bra att ha bildbevis så att folk inte tror att jag är så där allmänt virrig och ser fyrverkeri som inte finns... Tyvärr är det gräsligt svårt att få fyrverkerier att fastna på film (jo, jag har digikamera, men det låter så töntigt att säga "fastna i minneskortet" eller vad det nu blir...) så bilderna blev ju inte det bästa..jag är i normala fall en bättre fotograf :)
Undrar varför det sköts raketer..?Hur ska jag lyckas luska ut det då...? Svåra frågor för mitt stackars lilla huvud..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0