..:vassa saxar - sex avsnitt kvar:..

Sista säsongen av den brittiska serien Vassa Saxar - Cutting It består av enbart sex avsnitt och de börjar visas tredje december på SubTv. Vad spännande. Alltså det måste nog vara en av dom virrigaste serierna nånsin. Det finns typ åtta personer med och de har de mest underliga förhållandena till varandra. Helt omöjligt att hålla reda på vem som varit med vem. Men jag tycker om den ändå. Och Gavin är ju så het. Brittiska serier är ofta skitbra. 





En månad senare börjar reprisen av en annan av min brittiska favoritserier - Cold feet.
Jag har sett serien massvis av gånger, ändå är den lika bra varje gång.  

Kommentarer
Postat av: Syssy

Kan du sen banda alla avsnitten åt mej, pliiiiis!!!!?

2007-11-20 @ 20:02:38
Postat av: Anonym

Syssy: Det kan jag väl göra, när du nu ber så vackert:)

2007-11-21 @ 09:21:29
URL: http://emppu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0