..:my supersweet 16:..

...som kommer på mtv måste nog vara ett av dom värsta programmen jag någonsin sett. Gud vilka bortskämda, ytliga, själviskaförskräckliga ungar: "If I don't get a expensive car at my party, I will get sooo upset". Föräldrarna lägger ner tusentals dollar på jättefester - och jättepresenter - för sina otacksamma barn - är det liksom ett patetiskt försök att kompensera det faktum att dom aldrig har tid att umgås med dem eller ... Nej, jag förstår inte.

Visst det skulle vara trevligt att ha massvis med pengar att spendera till höger och vänster, men det här går nog till överdrift. Det är inte konstigt att världen ser ut som den gör när det finns såna här människor.

Det kan ju inte vara hälsosamt att titta på det här.

 
Jag ska nog fortsätta med mitt klädtvättande, är inne på min tredje maskin för dagen. Puust, vilket slitgöra.  



Idag är det forresten Monk-dag - underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0