..:mmmmmmmm:..

Mums, vad smarrig min Suffeli var. Jag misstänkte lite att dom skulle ha skickat med en gammal och skruttig som ingen ville ha, men så var inte fallet. Vilken lättnad.

Det är förresten trevligt att ha en mobiltelefon som man kan öppna utan att alla inom en tre-kilometers-radie hör det. Sånt är jag inte van med.


Hur cool är inte Micke Persbrandt i Intro på Petters nya skiva God Damn It. Persbrandt rockar. Hela skivan är förresten skitbra, speciellt Logiskt.

Det är så logiskt - alla fattar utom du.
Du har inte en aning,
att jag tänker på dig precis just nu.

Kommentarer
Postat av: Syssy

Avundsjukhetsgraden är hög! Vill också lyssna på Logiskt... den måst du helt absolut skicka med Victor åt mej... alla nya Pettersångerna... o Release me... o Eva Dahlgren...

2007-12-02 @ 18:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0