..:emppu på taket:..

Jag, Vicke och Petter ha just varit uppe på taket på vårt hus - och det var skitsnärtigt och väldigt högt uppe.

Petter har under sina upptäcktsfärder i huset upptäckt en lucka som leder upp på taket, och den är helt olåst - i och för sig kanske det inte är så många som får för sig att klättra upp på taket, om man inte är självmordsbenägen eller lite tokig, men ändå. Han har också, som en liten parentes, hittat en hemlig dörr som leder till Julia-bion..

Vilken utsikt där var, man såg hur långt som helst. Tyvärr vågade jag inte plocka fram kameran utifall att den skulle ha slunkit ur min hand, so you have to take my word for it. Dock fotade jag lite Åbo by night, ack så cheesy, från vädringsbalkongen.

image130


image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0