..:jag vill ju inte:..

Om ganska exakt två dygn ska min förhatliga databas vara färdig och inlämnad. Jag har inte kommit någonvart med den. Jag fattar inte vad jag ska göra, jag har inte ens något intresse i att försöka förstå vad jag ska göra. Min motivation är en god bit under nollstrecket, men jag vill ju absolut inte gå om kursen nästa år och vara tvungen att göra om alla andra uppgifter, så det är väl lite illa tvunget att ta sig i kragen och börja databasera.

Kan inte det komma en liten, passlig databas nerfallande från himlen och landa här framför mig?


Update: Nu är jag trött på det här. På min grav kommer det stå att jag dog av det här. Lånar lite Petters ord för att beskriva situationen. Nu ger jag helt enkelt upp. Det finns inte en chans att jag lär mig sånt här nu på nolltid, så jag orkar inte ens försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0