..:snopet:..

Jag åkte ju igår iväg till Bruke för att träffa gamla kompisar, och då speciellt gravida F som jag inte sett på evigheter och som dessutom är bosatt i Sverige. Det gick dock lite snöpligt med vår träff - ingen hade meddelat F att hon skulle infinna sig på Portti klockan 18 så det blev inte så mycket av det hela.. Det kändes ju lite fånigt, speciellt som jag egentligen inte alls skulle ha haft tid att fara dit överhuvudtaget. Nå jag hann ju på blixtvisit hos mamma och pappa - och Morris inte att förglömma - och det var dom glada för :)
 
Dessutom har min snuva nu toden teolla brutit ut...underbart, precis vad jag behöver ni inför det kommande stress-veckoslutet.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0