..:hetsigt schema:..

Den här veckan är en riktig stressvecka. Jag har massvis att göra och varje stund jag ingenting gör, har jag dåligt samvete och känner att jag absolut borde göra nånting. Som tur har jag fått logistikarbetet färdigt och inlämnat, så nu är det bara ProSemit som pressar på. Deadline på måndag och halva arbetet saknas. Jag fattar inte varför vi lämnat det så till sista sekunden. Dessutom far jag till Bruke idag en sväng för att träffa gamla kompisar, bl.a. F som väntar tvillingar. Ska bli jätteroligt, men samtidigt går en massa dyrbar tid till spillo, men man måste väl kunna prioritera, skit i samvetet.  

Igår var vi btw på luokkabileet, Markus fick också följa med fast han nu egentligen inte hör till klassen :) Efter det fortsatte de flesta, bland annat Flavour Flav, till Lyni på GhettoParty, men vi for hem vilket var helt bra, eftersom jag imorse vaknade med en mysig flunssa med tillhörande durrighet i skallen. Underbart. Efter litervis med diverse varma drycker har tillståndet förbättras lite, så kanske jag ska orka släpat my lazy ass till skolan för att få lite SPSS-privatundervisning..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack :)Kanske jag borde starta upp företag :)

2009-02-26 @ 10:47:20
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Sasha

Oj, vi har telepatiflunssa! Kan durrigheten vara migrän, för de har jag? sitter hemma i pyjamas o försöker vara så sjuk som möjligt för att hålla dåliga samvetet borta.

2009-02-26 @ 11:00:44
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0