..:blod, svett, men inga tårar:..

Idag var jag och Alexandra på stretchjumppa. Det började bra, men slutade desto snöpligare - nämligen med näsblod. Jag som aldrig nånsin har näsblod fick igång världens flöde mitt under jumppan, så jag missade i princip halva lektionen. Synd, eftersom den verkade helt kiva. Man fick verkligen upp flåset under uppvärmningen. Och finlandssvenska äldre tanter är ju bara för charmiga.

Nu har jag just kommit hem från en liten prommis och Gulnäbbsakademi på Kåren med Josefin. Kiva! Det är så jäkla skönt att kunna göra saker (förutom stretchjumppa då..) utan att kollapsa av svaghet.

Kommentarer
Postat av: Sasha

Är du säker att du inte grät en liten skvätt när du missade halva jumppan?

2009-09-19 @ 11:16:47
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0