..:60 seconds my ass:..

Finns det ett endaste nagellack i hela världen som verkligen torkar på en minut? Jag har då minsann inte hittat något sådant förutom Lumenes genomskinliga (iofs kanske det inte heller torkar så snabbt, men man ser ju inte skråmorna när lacket liksom inte själv heller syns..). En halvtimme är närmare sanningen, men det låter kanske inte lika attraktivt.. Nu är ju hela min tidsplan helt uppåt väggarna, men månne inte jag ska hinna till partyt ändå. Ska bli så roligt att fara ut och svänga de lurviga lite.. länge sedan sist..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo den har ju det! Den försvann som en vind, tårar föll från min kind..hah, jag funderar på om det var grannen...

2009-09-21 @ 17:58:54
Postat av: Alexandra

Nå voi! Men hälsa far din på födelsedagen (?). Vi fikar i oktober sen.

2009-09-23 @ 20:28:57
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0