..:världens butterputta:..

Dagen började redan dåligt när jag steg så sent upp därefter var jag sur på allt och alla (främst på stackars Markus som var helt oskyldig men som råkade vara den enda i närheten som jag kunde rikta min surhet mot...). Sen bestämde jag mig för att vara ordentlig, sluta tjura och fixa mig färdig för att gå först till Nicke och sen vidare på sitz. På vägen till sitzen bestämde sig butterputtan i mig för att hon inte ville gå på sitz utan att hon ville gå hem. Så här sitter jag då ensam för mig själv på fredag och tycker väldigt synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Sasha

Hmmmm, antingen har jag dåligt inflytande på dig eller så är det helt enkelt så att vi har nån sorts butterhetsgen i släkten! Jag föredrar förklaring två.

2009-11-22 @ 12:47:08
URL: http://sashulik.blogg.se/
Postat av: Sasha

Glömde jag nämna ändra-sig-i-sista-minuten-o-stanna-hemma-genen?

2009-11-22 @ 12:47:56
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0