..:tidsfördrivslista:..

De 3 senaste köpen jag gjort ... faller alla under kategorin mat
Det senaste jag googlade var ... förmodligen inte så minnesvärt, eftersom jag inte längre har nån aning om vad det var...
Mitt absolut sämsta köp någonsin ... något av allt det tjafs jag köpt och sen aldrig använt...
I min handväska har jag just nu:  plånbok, läppfett, ett näsdukspaket (utan näsdukar, inte så smart..)
Mitt signaturplagg är ... har nog inget sådant... men mina Zara-tröjor är väl ganska välanvända
Jag är beroende av ... närhet
Den största kändis jag har nummer till i mobilen är ... öh, min mamma (som inte är någon kändis = jag har inga kändisnumror i min telefon..)
Jag har aldrig köpt något från ... otaliga butiker
Jag fyndar bäst på ... H&M, tråkigt nog
Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja ... hmm, hänger inte så noga med vad som hänger i vems garderober
I min skosamling har jag ... inte längre lika många oanvända par dojor som jag hade före flytten
Varje månad shoppar jag för ... så gott som ingenting p.g.a. köpförbudet
Jag är som snyggast när ... jag känner mig snygg och trivs i det jag har på mig  
Mitt hår är ... för det mesta risigt och hemskt, sällan samarbetsvilligt, ibland ok
Om jag vill ha smakråd så frågar jag ... oftast systeryster, men oftast struntar jag ändå i råden J


Kommentarer
Postat av: JOsefin

H&M är väl inte tråkigt heller, höh!:)

2009-11-18 @ 09:31:23
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/
Postat av: ..:emmi:..

Josefin: Det har du så rätt i, men som fyndplats är H&M nog ganska tråkigt - typ alla fyndar ju där..

2009-11-18 @ 11:51:42
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0