..:behov: en stor dos motivation:..

Första gången jag loggar in här på typ två veckor. Man skulle nästan tro att jag har så fullt upp på dagarna att jag inte hinner blogga, så är dock inte fallet. Snarare tvärtom, jag har så lite att göra, att jag inte orkar göra det lilla jag borde göra. Borde få mig en ordentlig spark därbak så jag kanske skulle få nånting gjort nångång. Jag borde ju också visa hur vi har det och se ut här hemma (när nu du Anna-panna inte kommer hit och tittar med egna ögon..). Kanske imorgon..

Idag hade jag Satu här på besök. Länge sen vi setts, fast vi bor nästan grannar, och kiva hade vi. Hon hämtade supergoda hemlagade rischokon åt mig, mums :) Vitsi jag saknar nog vår klass helt sjukt mycket - alla härliga människor, alla roliga juttun - att ses varje dag (eller nja, åtminstone en gång i veckan då vi hade föreläsningar..). Fast jag hatar inte tycker så mycket om min skola, kan jag inte komma ifrån att mina tre år där varit skitroliga och något jag absolut inte skulle vilja ha ogjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0