..:catcha bruna:..

Jag hatar egentligen det uttrycket - c a t c h a  b r u n a - inte för att det hindrar mig från att använda det.. Nå enivejs, idag slutar jag redan halv två, så då ska det minsann catchas bruna. Jag är blekare än blekast. Och imorgon när vi har avslutningsmiddag så skulle det ju vara trevligt om inte folk var tvungna att ha solbrillor på sig för att inte bländas.  

Paniksolning är just det bästa.



Ps. Vet någon varför det inte går att lägga till nya kategorier..? Eller är det bara jag som är alltför trög för att fatta hur man gör..?

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska ha så roligt på avslutningsmiddagen och hälsa alla! =)

2009-05-29 @ 11:01:41
Postat av: ..:emmi:..

Anna: Absolut det ska jag göra - både ha roligt och hälsa alla:) Det är så synd bara när du inte kan vara med, när det nu är vår sista middag (last supper, haha) och allt :(

2009-05-29 @ 11:39:11
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0