..:tomt och ensamt:..

Vad här är tomt utan Morris. Man hinner väldigt snabbt vänja sig vid att ha den lilla krabaten här och nu när han har åkt hem är här tyst och tråkigt. Främst dock eftersom jag nu måste ta itu med the real stuff, dvs. jobbsökning och tentläsning. Så länge Morris var här kunde jag med gott samvete skjuta upp det, inbillade jag mig åtminstone. 

Under helgen hade jag världens vårfiilis; det var bart på gatorna, solen värmde och fåglarna kvittrade. I går kom den fruktade takatalvin - massvis med snö och köldgrader. Crap. Jag hatar innerligt vintern. I december, kring jul och nyår, får det mer än gärna vara kallt och snöigt, men i slutet av mars, helst redan i januari, tycker jag nog att det börjar vara dags för vår. 

Kommentarer
Postat av: Sasha

Jag har en teori: sommaren var redan här! Den smög sig hit en liten stund, typ en natt när alla sov och försvann sen igen. Så det är vinter IGEN, istället för ÄNNU...

2009-03-25 @ 11:04:50
URL: http://sashulik.blogg.se/
Postat av: ..:emmi:..

Sasha: Crappy teori, så kan de ju int vara heller.

2009-03-25 @ 11:42:36
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0