..:tidsfördriv, fast jag egentligen inte har någon tid att fördriva:..

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Magen kurrar. Den här gången är jag inte bara sugen, jag är..." ( Från Nej tack, jag åt nyss av Anna-Lena Brundin) Dom tre första böckerna jag fick tag på hade ingen text på den adertonde sidan.. Vad är oddsen?

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Andra ändan av bordet. Höger armen skulle däremot ha touchat en kaja, eller ja nästan, det satt en kaja på mitt fönsterbräde just..

3. Vad såg du senast på TV?
Emmerdale

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
16.23 (Attans, 16.37 var den..) Jag börjar ju få brått...

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
P-p-p-p-pokerface.. Radio X3M hör jag på, dom tycker om den där sången där..

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag var ut med rosken för en stund sedan..

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
På environmental management-uppgiften och övervägde om jag skulle orka göra den klar idag..

8. Vad har du på dig?
Strumpisar, tröja och fårskinnstofflor

9. Drömde du något inatt?
Förmodligen, men minns inte mera om vad

10. När skrattade du senast?
Jag satt och tittade på klåp-filmer på youtube

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fula tapeter, tavlor och .. hmm inte så mycket mera

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Nå klåpfilmerna var nog ganska konstiga..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den uppfyllde inte riktigt mina förväntningar.. lite småtråkig..

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Pink Panther II

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Fåtöljen jag suktar efter. Och en doggy, förmodligen en vit dvärgschnauzer.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Nu blev det kvistigt. Jag vet väl inte vad folk inte vet om mig..

17. Tycker du om att dansa?
Jepp, när lusten faller på är det sjukt roligt

18. George Bush?
Urk.

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Hemligstämplat (alltså barnen ska inte heta hemligstämplat..)

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jag skulle mer än gärna bo i ett varmare land

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hej och välkommen (men jag misstänker att han kommer att säga "Har inte du tappat bort dig?"

Kommentarer
Postat av: Sasha

"Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?" Det var väl den dummaste frågan på länge!! haha, den som har gjort det där frågeformuläret hade nog inte riktigt allt på plats i knoppen...

2009-03-05 @ 19:27:20
URL: http://sashulik.blogg.se/
Postat av: ..:emmi:..

Sasha: Jag tyckt också den var en riktig fån-fråga

2009-03-06 @ 09:24:05
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0