..:fyraneljäfourquattrecuatrovier:..

4 TV-program :
Monk, Desperate Housewives, House, Salkkarit

4 saker jag gjort idag:
Läst till statistiktenten, räknat till statistiktenten, förbannat statistiktenten - och ätit lunch med Lena

4 saker jag längtar efter:
Fredageftermiddag (då är tenten avklarad..), söndag (för då kommer Markus tillbaka hem från Pampas), nästa helg (för då kommer Alexandra hem på visit och så far vi till Frillesro) och - givetvis - sommaren (Vadå leva i nuet?)

4 saker på önskelistan:
En praktikplats/sommarjobb, ork att komma igång med examensarbetet, en resa till sydligare breddgrader, en systemkamera  

4 saker som avskys:
Att jag inte kan fara med på Pampas nationaldagar p.g.a. min sketna tent, min bristande koncentrationsförmåga, minusgraderna och snön 

4 saker jag tycker om att göra:
Drischa, spela yatzy, pynja med allt möjligt, äta kakor :)

4 saker jag ätit idag:
Cactus-läkerol, kolasnittar, hallon och äcklig kårenmat

4 som jag utmanar:
Den som känner sig manad...

Och nej Alexandra, jag visste inte vad fyra är på ryska...

Kommentarer
Postat av: Sasha

VA? Visste du inte? De e Четыре! Bra, nu har jag den första deltagaren på min kurs i sommar...

2009-03-27 @ 11:45:39
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0