..:besvikelse:..

Medan jag var ute och yrade på hade de på IKEA äntligen bestämt sig för att höra av sig. Som förväntat blev de inget sommarjobb där, men ändå känns det bittert, jäkligt bittert. Vad ska jag ta mig till nu då? Jag hade ju liksom lite räknat med det där jobbet.. Men vad hjälper det att tjura, det är bara att ta nya tag, hitta något annat att sysselsätta mig med ett år framöver. Och big deal om jag har en ledig sommar, det är ganska få förunnat. Jag kan ju iallafall inte påstå att jag inte har tid att skriva mitt examensarbete nu, men lite tomt i kassan blir det ju onekligen. Blir nog ingen Stockholmsresa för mig, iallafall inte nu på länge. Ingen södernresa heller.

B I T T E R T

Kommentarer
Postat av: adina

:/ Sånt är lite surt.. Men men, vila upp dig istället och ta nya krafttag till hösten ;D

2009-06-17 @ 14:29:05
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0