..:mol allena:..

M är på sitz och ProSemi-arbetet inhiberat så jag är mol allena här hemma. Konstigt. Det är länge sedan jag bara var hemma helt ensam på en lördagkväll utan några som helst planer. Alla måsten har jag skyfflat längst bak i mitt medvetandet och de dyker bara upp i mina tankar ibland och ger mig litelite dåligt samvete, men snabbt som attan skuffar jag tillbaka dem i mörkret.. Det är så skönt att bara vara. Jag har just badat skumbad i en timme, hört på bra musik, ätit havrekex och bara njutit. Det enda som plågar mig lite är träningsvärken från gårdagens ansträngningar i punttis, men även det har sin positiva sida - jag känner iallfall att jag gjort nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0