..:nu ger jag upp:..

Idag har jag suttit evighetsmånga timmar och kämpat med mitt examensarbete, men nu var jag tvungen att ge mig - hjärnan är en enda överhettad klump och jag tror jag gör mera skada än nytta. Det är bara det sista kvar men det känns så fruktansvärt övermäktigt. Allt skiter sig dessutom idag: datorn stärvar typ var femte minut, formuleringarna är klumpigare än jag själv och mitt språk är som bortblåst, innehållsförteckningen, sidnumreringen och page breakarna vill inte alls samarbeta - och så tappade jag till råga på elände ut halva min spagettiportion i diskhon när jag sku hälla ut kokvattnet.

Imorgon ska jag traska iväg till skolan, printa ut skiten (om jag nu mot förmodan hittar en fungerande printer..) läsa igenom, rätta alla klåperier jag förmodligen åstadkommit idag skriva det sista.. Sen ska det vara  färdigt. Imorgon ska mitt evighetsprojekt examensarbete vara färdigt. Sådär! Då var det sagt, då är det ju så gott som gjort, eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0