..:i'm leaving the country in four hours:..

Idag bär det av mot Stockholm. Jag har absolut noll lust att åka med båten över, men det är väl illa tvunget annars är det ju lite kvistigt att komma fram. Dessutom är det ju en nattkryssning, kanske jag överlever.. :) Jag har idag försökt få mina prylar packade, men det går trööögt. Jag ha bytt väska typ 15 gånger och ännu fler gånger innehållet. Det är svårt den här tiden på året att veta vad man ska ha på sig.. Nå man kan ju alltid införskaffa saker som saknas..rik som jag är... Nej nu, efter en portion (som kanske ändå är dagens tredje..) turkinpippuriglass ska jag väl klara av packandet.

Ps. Markus födelsedagsfirande igår var förresten väldigt kiva. Efter en god middag och en sjukt rolig film (The Hangover) avslutades kvällen med ett sjudundrande åskväder. Inte alla som får ett sådant fyrverkeri på sin födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0