..:jag lever nog:..

Vilken bautabrackemegabloggpaus jag helt sponant och oplanerat (som om spontant inte redan betydde oplanerat..) tog - över två veckor har min blogg legat fullständigt på is. Hela mitt bloggliv har as a matter of fact legat på is. Jag har knappt läst en blogg under de senaste veckorna. Och vet ni vad - I didn't mind. Jag, som brukar läsa typ femtioelva olika bloggar dagligen, har varit totalt bloggisolerad - en del av tiden ofrivilligt (inget nät, annat än fiskenät, ute på Rosala under påsken) och en del av tiden fullständigt självvalt.

Nu känns det som om jag borde komma med långa utredningar om vad jag jag gjort under min paus, men pah, det tänker jag inte göra. Här tar vi en mjuk start så: Hej, ajm bäkk. Ska försöka bli lite bättre på skrivandet..

 Lovar dock ingenting.
 


Kommentarer
Postat av: Sasha

Perfekt.

2009-04-22 @ 11:45:43
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0