..:varför gör det idag som kan göras imorgon?:..

Nu fick jag äntligen min praktikrapport, som ha hängt över mig som ett stort svart moln hur länge som helst, skriven. Det var ju egentligen inga problem att få ihop texten när jag väl kom igång, men att ta sig i kragen och sätta sig vid datorn och öppna dokumentet var den svåra biten.

Nu gäller det bara tt komma ivög till skolan och printa ut det. Jag har inga lektioner mera den här veckan och då tar det alltid lite extra emot att gå till skolan så där annars bara, men det är väl bara att suck it up och gå dit. Imorgon sen.. Om man nu ens skulle hitta en fungerande printer där, det är alltid en utmaning...

Kommentarer
Postat av: Syssy

Nå du har ju typ aldrig lektioner! då sku du ju aldrig gå ti skolan....

2008-10-15 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0