..:på styva linan:..



Bilderna mamma tog vid vår förra lindansarsession blev inte så bra, så idag gjorde vi ett nytt försök - och nu gick det mycket bättre. Tur för mig var jag inte tvungen att balansera på någon lina, utan fick traska omkring på ett tak istället. Jag kan dock meddela att svarta tak blir jäkligt heta.

Idag har jag också lyckats införskaffa årets första andra solbränna - dock ser mina ben fortfarande förjäkliga ut pga doggens vassa små klor som gjort mina ben blåfläckiga... Läckert.
  

Kommentarer
Postat av: Syssy

Shinig bild!

2008-06-05 @ 13:22:43
Postat av: Emmi

Den lilla eller den stora :)?

2008-06-05 @ 16:21:17
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0