..:You have to vote for a person! Not one of the Himalayas:..

Nu har jag sett Hairspray - och den var alldeles underbar. Musikal-nörd som jag är, kunde jag ha suttit flera timmar till och bara lyssnat, tittat och njutit.

Själva intrigen i filmen var rätt så förutsägbar och klischéerna många, men det är ju inte själva handlingen i musikaler som är det viktiga - det är ju musiken, som stundom gav mig kalla kårar. Dessutom var filmen riktigt riktigt rolig. John Travoltas, hmm, uppenbarelse var en smula skrattretande, och fick åtminstone mig att skratta så tårarna rann. Dessutom var heta James Marsden med, och honom har jag ju gillat ända sedan han spelade Glenn i Ally McBeal och sjöng som en gud, hur nu dom sen sjunger..


Jag kan inte ens riktigt ännu sätta ord på allt, måste låta det smälta lite...Som sagt jag är något av en musical junkie.. :)

image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0