..:hemsidetillverkning:..

Puuust, jag håller på och försöker snickra ihop en hemsida åt mig. Och nej, jag gör inte det för mitt egna höga nöjes skull, utan det är en skoluppgift. Jag har absolut ingen som helst lust att göra det, jag och html-koderna är inte precis bästisar. Jag orkar inte riktigt koncentrera mig på att förstå heller, vilket inte gör saken lättare. Hittills har jag lyckats fixa en bild mig och lite dödsintressant text på en läckert cappuccinofärgad bakgrund...

Skulle nog hellre ha farit och spelat sähly idag, men det blev ingenting av det, så jag är väl tvungen att fortsätta kämpa med det här, jag har ju en god början åtminstone.. 


               image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0