..:min dygnsrytm är helt fucked up:..

Jag går sent och sova, jag somnar ännu senare. Ligger vaken in på småtimmarna och fundera på fullständigt irrelevanta saker. Jag vaknar vid niotiden men somnar om för att vakna på nytt åtskilliga timmar senare. Trött och med en känsla av att jag blivit överkörd sjutton gånger av en ångvält. Jag har försökt vända på dygnsrytmen - gå och lägga mig tidigare och stiga upp tidigare - men det känns det misslyckas varje gång. Dessutom känns det så meningslöst att stiga upp tidigt och sen bara sitta och hänga, jag borde ju ha något vettigt att göra. 

Månne inte det ska bli lite ordning på torpet bara jag åker hem för julen. Mamma och pappa brukar alltid vara igång jättetidigt, kanske jag också smittas inspireras av det.


Jag har lovat bot och bättring oräknerliga gånger 
men även för mig själv så blir det bara ord

 
Så härlig är jorden - Eva Dahlgren 


Kommentarer
Postat av: Ida

svar: Ja det är den! Inte hört den förr? Det bandet kommer ju från närheten av mina hemtrakter. Men är bara den här låten jag är förtjust i..

2007-12-17 @ 22:38:57
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Svar: Nä hade jag inte sett dem förr skulle jag nog tippa de var från USA. De låter ju väldigt amerikanska! Har sett dem två ggr här i Kramfors, men ska jag vara ärlig så har jag aldrig gillat dem. Och det var ju inte förrän alldeles nyligen som jag insåg att de var kändisar nu :P

2007-12-17 @ 23:05:49
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0