..:klappat och klart?:..

Nu har jag så gott som alla klappar klara, den sista ska jag fixa imorgon, sen kan julen gott och väl börja för min del. Jag lyckades inte riktigt hålla "ingenting-åt-mig-själv"-dealen, utan jag råkade köpa en rock. Men jag berättigar det med att den kostade endast 17,50 euro, det är ju så gott som gratis...
 
Jag såg ena av tvillingarna på min klass i H&M, en stund senare sprang jag på henne i Stockmann - trodde jag. Det visade sig vara hennes tvillingsyster. Det tog bara en liten stund innan jag märkte det. Genant. Jag som alltid tagit credits för att kunna skilja dem åt.

Det hade tydligen hunnit bli natt medan jag rusade in och ut i affärerna, det är så trist när det blir så snabbt mörkt på kvällarna och när det dessutom inte är någon snö som livar upp det hela, är det ännu tristare. Man blir ju så trött också av det, jag sover typ hela tiden tycker jag, ändå är jag trött jämt.  

Nu måste jag laga mat, man blir tydligen hungrig av att sätta sprätt på pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0