..:glajjor, garou och gåshud:..

Jag var just i affärn och där var en gammal tant som gick omkring med simglasögon på sig. Nog för att det regnar men riktigt så mycket att man behöver simbrillor gör det väl ändå inte.

Nu sitter jag och hör på Garou med full bas. Han sjunger så det går kalla kårar längs ryggraden och armarna blir knottriga. Jag är också ganska bra på att sjunga med, trots att jag inte har en aning om vad han sjunger för det mesta, men jag är en hejare på att hitta på egna ord. Jag kan en massa (typ fyra..) ryska sånger också, och av dem förstår jag nog inte ett jota.

Höh, jag tänkte lägga in ett smakprov på Garous underbara raspiga röst, men tuben känner inte för att samarbeta med mig idag, så ni får nöja er med en läcker pahis-Garou-bild istället.



(lånad från www.garouland.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0