..:bianco, bianco, bianco:..

Första (och antagligen också sista..) gången idag som jag har tid att sitta ner och inte är tvungen att skynda iväg någonstans. Och det kan jag fortsätta med i typ två timmar till. Lyxigt värre. Jag har ju inte ens hunnit blogga ordentligt på länge, så det här blir ett riktigt mastodontinlägg... Jag har ju så mycket att berätta...

Natten blev lite kort eftersom jag ända till lite före tre låg och funderade på allt jag borde göra, när och hur jag ska göra det. Det snurrade skolådor, category management, A-ställningar och organisations&ledarskapsuppgifter i skallen på mig tills jag av pur trötthet slocknade, för att, efter vad som kändes som två minuter, vakna av väckarklockan halv nio. Jag är inte van vid att sova så här lite så jag var helvirrig när jag steg upp.

Lite före tio pallrade jag mig dock iväg in till stan med Anna för att träffa Siv i Bianco-butiken för att få alla prylar till kampanjen som vi ska genomföra nästan vecka, hur vi nu ska hinna med det... Det känns dock skönt nu när allt ändå är relativt långt under kontroll med kampanjen, vi vet iallafall ungefär vad vi ska göra. Dessutom känns det som att vi gör någonting vettigt, som Siv verkligen behöver. Jag är övertygad om att vår tävling, där det tävlas om tre presentkort à 50 euro, kommer att bli en braksuccé... Vi fick förresten våra Bianco t-shirts idag - och dom var inte alls svarta trista, utan gråa, coola.

 



Idag skulle jag för en gångs skull skippa tyskan och fara på sählyträning, som jag inte varit på på evigheter, istället - men se, det sket ju sig. Det var så lite folk på väg på träning så det blev inget av det hela, utan jag fick snällt lomma iväg till skolan. Det visade sig dock bli en ganska underhållande timme, så det kanske inte var hela världen. Nästa vecka, nytt försök med sählyn.
 
Nej, nu tröt krafterna, jag har inte ätit något sedan frukosten 9 imorse, börjar kanske bli dags för käk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0