..:julklappsjakt:..

Nu blir det julklappsjakt för hela slanten.


Jag har absolut ingen aning om vad jag letar efter men har nu tänkt rekognosera lite och kanske få en och annan strålande idé. Ute är det världens tristaste väder och egentligen har ingen lust alls att bege mig iväg ut, men annars blir jag bara och slöa här hemma och det blir ju ingen gladare av.


Update: Min julklappsjakt misslyckades ganska kapitalt. Jag hittade inte en enda julklapp; desto mera prylar köpte jag däremot åt mig själv. Jag hittade en mössa, ett sött hundhalsband (alltså ett halsband åt mig med en hund på..) och ett par vinterbyxor. Jag hittade på H&M ett par svarta vinterbyxor (typ slalombyxor) men dom var ofodrade och ganska tunna och kosta dessutom 30 euro så jag skippade dom. Fem minuter senare hittade jag ett par gröna, tjocka, fleecefodrade vinterbyxor för 14,90 - på barnavdelningen och dom passade perfekt. Vilket kap! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0