..:what to wear?:..

För tillfället visar termometern 31 grader (observera plusgrader..), solen skiner och himlen är blå. Varför kan inte midsommarvädret vara sånt här istället för det inferno av regn och kyla som utlovats? Jag håller på och försöker packa vad jag ska ha med mig till Pargas till helgen, men det är ju fullständigt omöjligt. Jag har ingenting som ens jag lite skulle vilja ha på mig, förutom den somrigaste av alla somriga klänningar och mitt köpförbud som pågått de senaste månaderna fortsätter i och med det ofrivilliga sommarlovet, så inget nytt för mig (och det kliar så förbannat i mina shoppingfingrar..). Den enda tröjan som jag skulle vilja ha, som är både varm och fin, är borttappad och har varit det hela vintern. Förmodligen är den någonstans på vinden, men jag känner inte riktigt för att fara dit och tampas med alla lådor och skrot..   

Ja just de - det är min födelsedag idag. Nån som  vill ge mig en ny garderob i födelsedagspresent?

Nähä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0