..:konsten att sammanfatta 3 veckor och 5 dagar på fjorton rader:..

Jag har under den senaste knappa månaden:

• firat midsommar med Markus och hans kompisar: god mat, trevligt sällskap, roliga sällskapsspel - pissigt väder
• njutit av underbart härligt megavarmt väder - sol!
• catchat en bruna som dock snabbt pös all världens väg.
• kryssat över till Stockholm och grämt mig över att Sverige just då övertog EU-ordförandeskapet
• förbannat min skruttiga penningsituation otaliga gånger
• jazzat och rockat på Baltic Jazz och funnit ett nytt favoritband - Crumbland.
• varit på Rosala - i full storm. Härligt.
• sökt, hittills förgäves, efter ett arbete
.....
• inte bloggat, jag har knappt rört en dator på hela sommaren.

Det här, gott folk, är hur man firar sommarlov Emmy style.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0